Saturday, July 16, 2011

malam-malam ku sendirian

erMMm dah bersarang tebuan aku nYE blog nie..lame x update...entah tiba-tiba je bila mastura tag kat aku somthing...aku terus cm ade mood nak tulis sesuatu lak...

tiba2 je aku teringat kat dua ekor sengal ni...cer teka sape... rasa2 nya klau korang berdua baca aku nye cerita seterusnya mesti korang berdua sedar diri nye..haa3... oiiitt korang tahu x aku nie bosan...bosan...bosan...argggggggghhhhhh...

dulu time tido sebilik,sebantal kadang2 makan sepinggan tapi nasi lebih r...takut xcukup...he2... klau time2 waktu cm nie kita bertiga mesti x tido lagi kann3... kadang2 tertido Pon boleh bangun memasak tgh2 malam....rindu sgt2 kenangan dulu...tu... rasa mcm baru semlm bersahabat dgn korg nieyhhh...

mcm2 aktiviti kita buat org lain tido kita xtido2...kdg2 smpai ke subuh...bercakap2 n terus bercakap...aku pON xtahu ape yg kita ckp smpai ke subuh...jadinya...pas tu bangun esok nya bercakap lagi hahahhaha..mcm2...hal!!!!!!!!!!!....ckp pasal kawen la...pasal pakwe yg sengal2..n best nye klau sesi meluahkan pendapat masing2 tentang pelbagai hal di dunia nie....

bila sebut pasal mcm2 hal nie tiba2 aku teringat satu mlm nieyh kami bertiga sembang nye sembang kuar laa satu perasaan nakal dlm hati nak mengacau salah sorang dari kami n dia lah paling tua diantara kami bertiga....tapi aku xpenah pON panggil dia akak hahahaha budak sekor lagi ni ade r panggil dia kak tu pON dengar nada yg klau korang yg jenis pentingkan pangkat dlm pangilan kat seseorg tu aku xtahu r ape perasaan korang klau dengar aku n dak sekor nie gelarkan n panggilan kepada dia tu kadang2 memang menyakitkan hati...hahahhahaa tapi bukan bermaksud aku n si sengal tu kurang ajar ok...kami still hormat dia..tabik sama lu...sis...(mesti ko nak muntah nye klau baca nie aku tertaip sis ler...he3) nak tahu ape soalan mengarut aku dengan si Sengal tu cuba tanya kat dia... hahaha cara2 nak nek bas,lrt,monoral n mcm2 lagi r kat kL....saja je nak uji dia tahu x..maklUM r dia dh lama duk kat KL...tapi aku n si sengal memang terkejut r semua tempat kat kL ni dia tahu....hahahha kalah org Yg lahir n tinggal kat KL...klau sesat aku col je dia ckp kat mna tempat aku berada tu comform dpt jlan keluar nye...hahahha dia mcm ala2 GPS Kot....itu lah kisah dia nie...ko sentiasa memahami kami wahai mastura mohd nawi!!!!!!!!!!!! semoga berbahagia menjalankan tanggungjawab sebagai seorg isteri Yer.....rindu KO...

ermm yg nie pulak kisah si sengal... hahah dia ni penakut sebenar nya... mayb sebab dia rasa dia paling adik kot...n lagi satu dia xpenah kuar KL sorang2...baliK kG apetah lagi....mesti berteman nye....aku rasa klau lempar dia kat pudu tu pON dia tahu cm ne nak baliK sendiri...hahhaha... kisah dia mcm ni... ade r satu minggu tu kami cuti...aku dengan dia kena paksa g rumah unty dia dekat tuuttttt.... hahah time pergi xpe r nek keta tapi bila tiba time baliK kami kena nek bas balik ke KL hahha kisah lawak nya cm nie mklum r klu dari pantai timur mesti bas akan berhenti kat hentian pUTra nye...kan hahhhaa...kenangan aku paling best dgn dia r...firts time turun bas kat h.ptra tu gilaa klau kat pudu aku tau r...cm ne nak cari bas baliK hostel dah r smpai mlM time tu... nasib baik aku penah r jugak g mall dgn dengan hentian tu so aku tau r sikit2.. n dengan pertolongan GPS kat atas tu so selamat r smpai aku dgn si sengal ke ostel hahaha...n ayat paling aku xleh lupa bila SI sengal berkata'klau lah time nie aku sorang2 kat putra tu aku rasa aku xbalik dah....sesat2...' hahahaha tu la ko sengal lain kali ingat sikit jalan ni..nnt jadi ape2 senang.... jgn asyik ingat jalan2 kat ipOH tu je....aiyooo....he3..ape2 pONN ko memang penakut...n aku rindu sgt nak dengar ko bergaduh dengan si bubu ko tu...hahahahaa mlm2 aku n mastura nawi sunyi je bila x dengar dodoian suara ko bergaduh...kahh3..

ermm aku rasa smpai sini je r aku citer esok2 ke tahun depan aku aku smbung lagi citer kenangan2 kita ok... rinduu sgt kat kowang berdua.....:)...




~ngeee;;;;;;;P...^

No comments:

Post a Comment