Saturday, January 15, 2011

adOIii..

salam semua nya...ha2..
ari ahd yg biasa2 jew....xde wat ape2...
mood ari nie tiba2 nak tulis blog..

ok skrg jam 2.15 ptg ha3...
tgh baring2 je..k

so tingGAL lebeyh kurang seminngu je agi aku kat kluang,johor nie..
mayb ari sabtu ni aku akn baliK ke kL dah...hUU3 sedeyh pulak nak tinggaL kan kluang nie...tp ape leh buat...setiap pertemuan mesti ada perpisahan...wah2..terharunya...

k aku xsabar nak baliK kL bukan aku rindu sgt hostel tu...
tp aku xsabar nak jumpa korg berdua je..n org tersyg...he3...
rinduuu meyh...

n yg paling best haa2 osce...
memg kolej nie ckp mxm ke.... r.. ari ckp pas cuti ni tiba2.pas habis posting terus osce giler r..
kepala otak aku nie dah r ingat nak balIK kG je...
tp nasib r aku xkena ari first klau x mampos kencing berak pon xsempat agaknya..
tp xpe laa sbb aku same ari dgn korang ha3...sonoK2...

so for next posting aku nak sgt kat Kl je...mlas nak outstation dah...
lagi pon mayb last posting nie sebulan je.....
so xde mood nak packing2 barang..tggu mood packing barang for last day at langat jaya tu...
n berambus balIK kedah..hurry2...dah nak hbis stdy..pas nie xtahu laa nak pergi merantau kat mna pulak....k r blahhhHHhhh dulu....kawen pOn best jugak...

No comments:

Post a Comment