Sunday, January 30, 2011

berdua2aN dgN si GIler...

adoii dah pukul 6 pagi tapi mata aku xgntok2..
nak layan fB semua org dah tido aku je duk jadi gialaa on9 smpai ke subuh..
huhuhu

ermm dah xtahu nak buat ape... tiba2lak dtg idea nak kongsi citer dgn korg..
bila dari 3 org jd 2 org ini lahh keja nyaa aku tgok muka dia tgok muka aku..hahah
lehh mentall nie..

nak stdy utk osce xsmpai2 seru lagi...
soo ape g membuta n mengedik2 pluss mengunakan kreativiti kepala otak
dgn mengedit picture lame2..hahhaa
nmpak cam baruu snaPP jew..

ini hasil nya..jeng2..

hahahah cun x...kehh2,...
tgguuu2 ade lagi nie...
tggu jap yer...

cute gak aku nieyh..

ini mcm pelik sikit kanmcm kura2 n penyu hahahaaa

ini first time aku try pakai tudunG tu hahhaha
lawakk2...


erm okeyh loerrhhh malas nak masuk byk2 nnt ade org giler tu perasan pulakk..
hahhahahaa...

No comments:

Post a Comment