Saturday, November 27, 2010

adik kU sayaNg..


nie lepas mengajar aku cara2 buat susu utk dia..


nur farahani...
adik paling aku syg nie...selalu bikin wa panazz je...
ade je mcm kerenah dia yg mesti kami layan bukan aku je rasanya satu fmly aku pening melayan dia...

bercakap dah mcm org tua..xsesuai dgn umur..baru masuk 4 tahun tanggal 29.Ogos.2010
mne dtg idea dia ntah ler...
klau dia xde kat umh aku tu mesti sunyi sepi je...rasa mcm xde org je..
de je benda yg dia nak buat...

tapi dia budak nie selalu bg aku sakit hati dgn dia...
mengajar org mcm2.. ada ari tu dia sruh aku buatkan susu untuk dia.. kowang nak tahu ape dia pesan..kat aku sebelum buat susu tu..nak susu pekat2 xnak cair2...n lagi satu jgn lupa masuk kan ais sikit bg suam...aiyoo yg aku paling geram dia siap tggu kat tepi tgok aku buatkan susu utk dia...geram2...




> suka duk buat muka cute miuttt dia..












itu satu hal ini satu hal lagi...aku nie duk jauh di perantauan amboi mcm duk jauh sgt r padahal dlm malaysia jugak..nek bas pon 6 7 jam je smpai..kg..he3 tp kebas r jugak pungkuq nie kah3.. mcm ni cerita nya..bila duk jauh nie so aku nie selalu r jugak tepon kat kg tu...bila rindu2 kan..tp bila time aku nak ckp dgn dia mesti kena 3G dulu baru dia mau ckap klau setakat col biasa2 nie ermm mampos dia xmau ckp.. nak tahu ape dia ckap...dia xnak ckap dgn aku klau xnmpak muka aku...sape x tenciOn..


klau sekali sekala col nk 3G xpe jugak nie x..klau aku nak ckp dgn dia mmg kena 3g punya klau x jgn harap r dia nak ckp... tgok r bertapa belagak punya budak.. katanya menggunakan kemudahan n kecanggihan zaman sekarang r konon nya..he3 ishhh3.. tapi xpe laa aku tetapp sayang diaa.... farah2...kalau layan hang memang parah jadinya..keh2...smpai di sini dulu yer nnt aku citer lagi pasal budak nie...dah mngantok..keh2...salammmmmmm...

No comments:

Post a Comment