Monday, November 29, 2010

jiwakU kOsoNg

>ini tuan punya badan punya angkara..

dah 3 malam berturut2 aku pkul 2-3 pagi ntah ape nak jadi pon xtahu ler...
ishhh makin dekat nak pegi makin kosong pulak kepala otak aku nie...
tp terpaksa aku pergi la jugak kan...dah takdir...
nasib r sebulan lebeyh ja...kalau x mau gila aku...he3..


xpe r sekurang2nya dpt merasa hidup kat negeri org kan..(nak sedapkan hati je nie..)
n yg sure nya dlm fmly aku lah org first yg merantau jauh...sgt2..
seronok ke..ntah laa aku pon xtahu..tp bila perasan rindu tu dtg ahHHH rasa mcm nak baliK kG skrg jgAk..tp mana mungkin kan...(hg ingat dekat ke...sesuka hati nak balik bnyak duit bapak hang..he4..)

>nie mmg cmform nak penyepak..kah..:)..

sabar je r pejam celik pejam celik dah nak habis pon 3 tahun aku stdy kat kolej aku nie.. rasa mcm baru smlm ja daftar masuk..he3..pOyoss kan..
bukan sedeyh sbb nak habis belajar tp sedeyh nak berpisah dgn kawanku..
terutama tuura jeng2 dgn ayu izzati..sengal nie...


>he2.. muka mintak sepak nie..

he3..k r nak tido dulu r...yg sure nya aku akan always miss kowang berdua...
t dah g jauh dri aku jgn lupa kat aku lak.. erm nnt aku mesti rindu nak dgr ayu berdengkur dgn mastura mengigau2kan mcm aku tgh dengar skrg nie..oOOpp jgn marah terpecah rahsia..lorhh ha4..luv u all...

No comments:

Post a Comment