Saturday, December 18, 2010

ape2.. Je

fuHHh salam semua...baru ari nie ada masa aku nak meluahkan perasan nie...
maklum r ..kat tempat baru nie buzy cikit...
time kerja lak dari 9 pg smpai 6 ptg...
cuti pulak sari je dlm seminggu..aduh..!!..

rindu2 nyaa dkt fmly kat kg... n my lovly freInd..
mas n ayu gewdik hak2..
apa r khabar korg yer...ermmMM...
weyHh klAu r kOwg ada kat sini..mesti best...kan..
leh kuar jalan2 kat klUAng nie...
byak tmpat best2 n yg paling best mkanan kat cini murah,sedap..n okeyh r..xde r mkn kat KL tU..cekik darah...
hak2..

rinduuu2 aku rinduuu222....arhhhh otak jem...nie je yang aku mamPu katakan..aku rindu kat KOwanG..walaupON kat sini best..tp mesti lagI best klau ada kOwang berdua YG gilaK2...aku kat sini sorg2 dah jd skema habis..ha3...lawak...k r caUUU lU..miss bOth of u.....hua3..

No comments:

Post a Comment